Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти/повернути непродовольчий товар на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.
Обмін/повернення товару здійснюється:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- якщо збережено споживчі властивості, пломби, ярлики;
- якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Пояснення:
Товарний вид: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати ці елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.
Не використовувався: Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, чи може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи – необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талону для повернення коштів.